Friday, November 21, 2008

Tag...

Kena tag lagi.. hehehe, minggu nie banyak tul homework mama... yg kelako tu siap kena sound ngan Azie lagi, remind soh buat gak tag nie.. xleh cekelat...hahahhaa..bukan cekelatlah cuma lambat sikit jer... plak tu tang nk buat muka tension tu yg tak gheti... ha zie, itu jerlah yg kumampu..tataplah puas2 yek...



OKlah..Fateen takmo tag sesapa pun sbb siksa ooo nak buat tag ni.. tp sapa yg nak buat, silakan :D sambil tu leh gak tgk muka2 tensen korang...

4 comments:

farah amoi said...

hehehhe
fateen pon kena ker...azie yg dera yea

hahhaa...sbb...azie pon kena ngan kak farah
muahhahha
deraan berangkai nih!

apepon...
tetap maintain cunnns!

Azie said...

aku masih kenal muka ko..walaupun tengah tension...muah

madam CT said...

yuhuuuuuuuuuuu

got youuu..

MakSu said...

macam2 ide ...
sapa lah tukang buat tag ni ;0