Tuesday, November 25, 2008

Continue..D' Picca

Ni gambar2 kami masa dalam bas.. Along n Dania mmg tak gheti nk dok diam..always on the move..








Ini pulak gambar2 diorang masa tgh tungguh kawan hubby dtg..mmg x tau penat diorang ni..





---------------------:::::::::::::::::::::::::::::::::----------------------


Akhirnya, presenting my hubby new car.. His dream car okey..since bujang sampai dah anak dua org baru ada chance nk pakai kereta ni.. As this is only our second car, so I don't mind if it is only 2 doors..





So, selepas berulang alik turun naik KL dalam sebulan ni kereta ini akhirnya dengan sah menjadi milik hubbyku.. Fateen just tumpang happy jer.. ohya, minggu ni insyaallah kami akan turun KL lagi sbb ada abah nk bawak kereta g workshop lagi.. mama tetap nk ikut, tak kesahlah penat pun...


-----------------::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::---------------



5 comments:

Azie said...

wau cantiknyer kete....nnt aku nak tumpang bleh fateen..

Fateen said...

boleh ajer..tp jadik cam sardinlah..hahahahaa... biar sejuk dulu baru nk bawak kereta tu..

Mommy Lil' N said...

Fateen dtg Sabtu ke? aisey..Sabtu ni sedara kita dtg dr Kedah la pulak..kalo tak bole jumpa..Fateen ada kt KL dr kul berapa sampai kul berapa?
p/s - Mothercare start sale Sabtu ni...jgn lepaskan peluang u ke sana..KLCC punya MC pun best..da dekat tu kalo nk gi dr Gombak

wanie said...

cantik nye keta..dapat jugak hubby keta idaman dia ye

Mala said...

wah wah wah... hensemnya keta tu.. dah tanggal plastik kat kerusi blom? heheh.. blog pun cantik..