Wednesday, May 6, 2009

Tagged ~ Gambar Profile

Kene tag dengan Gee , ok gak tag ni...direct to the point..


1. Letak kan gambar profile anda2. Terangkan apa maksud gambar itu?


Pun tak bermaksud apa2..dh lama letak gambar ni, diambil masa masih bekerja.. kira kat officelah ni..sejak tu tak pernak terpikir nk tukar...




3. Kenapa pilih or letak gambar itu?


Hmm...takde sebablah..just nk tunjuk yg ni tuanpunya blog kot...hehhehee..comei kan...hahaha...




Rata2, aku tgk dh melambak geng blog yg dh buat tag ni..so, takde nk tag sapa2 pun..

Gee, tag dh buat.. so, kira acilah angkut award ni ^_^ mekasih yea..









ur's truly

2 comments:

Ayumieza said...

wah deman Tag dah melanda hehehehehe...ramai jugak ye dah buat Tag ni kan hihihi

Fateen said...

itulah..kita ni yg tercicir..hhehee..