Sunday, May 24, 2009

:: Affan Pre-School Sports Day ::

Semalam (23/05/09) merupakan hari sukan Affan Pre-School... Along dlm kelas 5 Olive.. comel plak diorang ni pakai crown DIY oleh guru kelas masing2.. disebabkan nk bagi fair,setiap pelajar participate sekurang2nya 1 acara..then, walaupun dpt nombor yg last still dpt hadiah.. Acara yg Along sertai dpt 2nd place.. Acara memasukkan tali ke dalam kuntuman bunga kertas dan straw.. hadiah tak tahu sbb kami balik awal.. Tunggu hari isnin dlm kelas nanti baru teacher diorang beri..


Kelas Along .. Baju hijau tu guru kelas Along.. Nama glamer Teacher Gee.. hehhee..


Inilah barisan kita..yg ikhlas berjuang..aminn..


Bersemangatnya Along lari...


Khusyuk tgh memasukkan bunga dlm tali...


Teman seperjuangan.. Along dan Ira..





Ini plak aku ngan ibu Ira.. saja nk interprem..hahahaa!!! Jgn marahh...


ps:promosi skit..tudung yg kami berdua pakai dlm gambar kat atas adalah hasil jahitanku sendiri.. Ibu Ira pakai tudung jenis Oblong a.k.a selendang, tudung aku yg jenis ada butang kat belakang...





ur's truly

6 comments:

fidnkahar said...

wah! fateen ibu ira tu... cun laaaa.... jgn marah.... blh.. jd model tudung,

Mimi said...

mmg mcm model tudung la..Fateen and ibu ira ;)

Fariena said...

sama la anak ina pun sukan 23hb tuh..

Fateen said...

Eda:Muahahaa...itu namanya masuk bakul angkat sendiri..

Mimi:Kami ni model tudung saiz XXL..boleh gitu..hehehee..

Fariena:saya ada baca gk blog awak.. meriah sungguh yea..

E-Marlin said...

Gigih btul si Along tu berlari hehehe.... beshla diorang ada aktiviti sukan macam ni...

**amboi jadi model ke? hahahaha....

Fateen said...

erna:model bam-bam..hahhaaa..