Thursday, February 12, 2009

:: Jom Nonton ::


Planning nk bawa along n dania g tengok movie nie..
Diorang punya idola lah ni..
Sampai tu siap tgk kat youtube, almaklumlah nk ikuti kt tv mmg tak sempatnya..
Maybe g tgk kat jb sbb kami balik johor weekend nie..
Diorang mmg suka sangat kalau dpt peluang tgk wayang..
Dah senanglah bila bawak sbb dh pandai dok diam jer..

11 comments:

liwaniel said...

kami tgk mlm ni...hehehe...irfan suka sgt dgn upin ipin ni

Mimi said...

senang kalo bwk anak yg dah pandai dok diam..bukan mcm anakku itew yg takleh dok diam..huhu

eMMa@iKKa said...

eeeee..semua org nak gie nengok upin & ipin nie. rasa mcm harus juga ikka bawa Trisyia gie tgk wayang...tp mampu ke anak aku duduk diam dlm panggung nie. Itu yang buat aku risau.

ibu 2AZ said...

wahh..rata2 seme nak g nonton kan..ish tak sabar lak i nak tgkk..
hehehehe..

Mrs. Hasanif said...

syoknya..km pun nak p..tp en abu ajak p mggu depan.. mggu ni sure ramai org...huhuhu

mommy said...

aku tanye kt dania nk tgk tak, dia ckp xnak. huhuhuu

farah amoi said...

fateen
bawak le dak² g tgk...
harus depa sonot!

E-Marlin said...

Tgk upin & ipin gak ke fateen....
wah...memasing pakat bawa anak2 gi tgk upin & ipin ye..... :)

[[ yong ibu chem ]] said...

ohh tak tgk tadi..

tapi amatlah payah nya nak dptkan tiket! all the time asyik fullybooked aje tau!

aimi @ kamalina said...

amacam??? dpt tgk tak??? kitorg tgk kat KTN... best gilerrrr.... nanti update yaaa...

"momi_d's a.k.a leen" said...

dah tgk ker lom.. hapdet la.. aper citer abg ngan dik masuk wayang?