Sunday, February 26, 2012

Letih..Zzz..

Hari ni aku balik Penang. Bertolak pukul 7.15 pagi, sampai Penang pukul 7.30 mlm. Hehehee.. lambatnya sampai kan. Ini semua gara2 nak mengambil buku rujukan untuk kegunaan buat tugasan yang dah melambak-lambak ni. Aku berkonvoi 2 buah kereta ke Selama, Perak. Ingatkan Selama tu dekat je dekat tol Taiping. Rupa2nya jauhhh. Ada dekat 2 jam lebih gak nk sampai ke destinasi.
Actually, rumah yang kami nak pergi ni merupakan kawan kepada kawan aku. Senang cerita, kawan kepada driver kereta yang satu lagi. Dia pun ingat dekat tempatnya, tu yg dia setuju untuk ke rumah untuk mengambil sendiri buku-buku tu. Sekali, sikit punya jauh daa.. hahhaa..
Nasib baik pemandangan boleh dikatakan cantik. Sekali-sekala masuk kampung orang, seronok gak. Siap ada lembu berjalan2 di kiri kanan jalan. On the way balik dapat tgk sawah padi lagi.
Dari Selama ke Penang kami lalu Kulim, Kedah. Punyalah jauh aku drive hari ni, Dari Pontian, Johor sampai ke Kulim, Kedah dan yang pasti aku pun tak sangka yang aku akan drive kereta sejauh ini. Dalam masa 12 jam plak tu. So, maksudnya aku boleh buatlah drive jauh2 ni.. hahhaaa.. yes!!yes!!yes!! riaklah plak.. hehhe..
Masa drive tu aku main belasah je. Takde dah fikir penat or mengantuk. Tapi yang pasti bila nampak je tol Jambatan PP, rasa legaa sangat ^_^
Gambar ni aku ambil masa berhenti kat Petronas, tgh tunggu member tu sampai. Dari sini nak sampai rumah dia dalam 30minit.






Gambar ni aku ambil masa keluar makan dengan anak-anak. Keseronokkan mereka bila aku balik rumah tergambar di muka masing2. Sungguh rindu nak menatap wajah mereka lagi.



ur's truly

No comments: