Saturday, March 3, 2012

JJCM Padang Kota

Dah 2 minggu kuliah berjalan, life aku sbg seorg student pula dh 3 minggu. Minggu depan start kelas tutorial, maksudnya akan ada group buat presentation. Tapi bukan group aku. Legaaa..Group aku ada lg 2 minggu.. berdebar jugak ni..
S0
, lepas seminggu dok asyik ngadap lappy, books and article, kami (aku ngan kengkawan berlima) buat plan ad-hoc. Gi Padang Kota, semata2 nk makan pasembur. Hehehee.. bukan apa, ari tu masa mula2 dtg aku ngan hubby pernah mkn situ kannn.. itu yg diorg soh bawa gi situ.. kalau soh bw g tempat lain mmg aku xtau.. itupun aku soh Siti yang bawa, aku xmo bw masuk bdr Penang.. Lom sedia lg :-P
Masa pergi senang gk, tp masa balik banyak plak beloknya.. hehhee.. yang best tu, kami ni dh mcm tourist plak kt situ.. dok snap sana, snap sini.. dhlah mostly kaum ibu2 kami ni.. hahhaa.. siap ada adik tu tanya kami ni rombongan ke sebab aku minta tolong dia snap gambar kami berlima.. Lawak je sbb segan plak bila aku inform yg kami ni student..
Oklah, ni antara picca yg kami snap.. mcm kanak2 ribena pun ada.. U all layan ajelah yea.. Kami perg dalam kol 6, balik lepas solat maghrib. Ada disediakan surau kat medan selera tu. Mudah nak solat.















<span class=ur's truly">

No comments: