Tuesday, January 6, 2009

:: Snap Here and There ::

Picture during previous Aidiladha... notice that we all wear baju Aidilfitri yg lepas.. Hhehe, diorangkan lom tgk lg baju ni..


During kenduri in Jerantut..only the groom ada as the bride is getting ready for majlis potong cake plaks..



Bersemangat tolong embah cat pagar masa di balik Johor... my father ni dlm x sihat, still gagahkan diri cat pagar ni...ari x sempat cat b4 went for haj..


The wedding in Air Molek Melaka.. Only me and my family..hubbby, kids and my brother went to workshop coz ada plak org dok gesel keta my hubby ni... sib baik ngaku..hahahaa..


Look a like formula one model?? hahhaaa... my anak dara start like posing whenever I said 123...
this taken during our stay in Raub... Dania and her cousin, Afiq..





1 comment:

♥ i'me ♥ said...

rajinnya awak menghapdet... fateen....kitorang pun recycle baju melayu thn lepas (maksud saya thn 2007)... maknanya saya je la yg tukar baju..hehehe..tak aci kan.. bukan apa, baju still muat, sayang lak nak tukar... lagipun baju melayu tu pakai setahun sekali, tu yg rasa membazir je klu nak baut every year..