Friday, October 9, 2009

Sedikit Coretan..

Masih belum terlewatkan untukku mengucapkan Salam Aidilfitri buat semua teman2 di alam maya ini.. Harap2 masih ada yang sudi meluangkan masa menjenguk ruangan ini..

Hmm.. kalau dilihat pada tarikh entry yg lepas, dah lebih sebulan blog ini ditinggalkan.. tiada niat untuk abaikan blog ini langsung.. cuma bila balik keje, rasa terlalu penat mental dan fizikal.. mencabar sungguh kerjaya seorang guru ini.. apatah lagi apabila murid yang kita ajar majoritinya adalah tahap D kebawah.. Sometimes, rasa diri ini yang tak pandai.. Tiap2 hari ada sahaja cerita yang boleh diperkatakan.. Jarang sekali hal sekolah di bawa sampai ke rumah.. boleh sakit kepala ini..

Rezeki menjahit tudung pun terbuka luas sejak bekerja ni.. Esok akan turun KL untuk mencari material..sambil2 tu bolehlah pergi beraya rumah sedara/kenalan.. x plan lagi nk terjah rumah siapa.. Kami akan bermalam di rumah angah kat shah alam..

Tahun ni kami xde gambar raya.. tak sempat sebab sibuk sikit tahun ni, kurang bantuan di dapur sebab adik ipar beranak kecil.. For me, tahun ni tak meriah.. Lagipun, suamiku baru kehilangan wan tersayang seminggu sebelum puasa.. yang pasti seronok, anak2 lah.. meriah dengan sepupu2 yang lain..

Tengah pikir2 nak ambil gambar sekeluarga masa raya haji nanti.. itupun kalau sempat and semua org participate... biasalah, mr hubby bukan senang nk diajak bergambar..we'll see.. ^_^




ur's truly

2 comments:

♥Cik Puan♥ said...

JGN LUPA SINGGAH UMAH KAMI YER

Puan Gee said...

kami pun masa raya tak byk snap gmbr... gmbr2 msh dlm kamera, time rajin nak update blog, tak jumpa card reader la plak. trs terbengkalai.