Monday, April 27, 2009

:: Dentist Visit ::

Not a recent activity.. dh sebulan yg lepas baru nie nk story.. First time take Along for his dentist visit.. masa tu kami kat Johor and mmg niat nk bawa jumpa dgn doktor gigi ni coz kira ada pangkat sedaralah jugak..Berkobar2 tu.. maintain macho my son ni.. actually, I'm not in the room with him.. Just my hubby, I was outside in the waiting area.. So, this picture was taken by him during the examination.. mmg takde nangis2lah..kita kalau dulu punyalah takut nk jumpa dentist kan.. tapi dia boleh relax n eager nk jumpa.. for him it's like an adventure tu.. good along, sometimes I'm really proud of you..hehheheee...
The dentist said that his teeth was fine except there's a part yg pecah sikit.. so, adalah tampal sikit.. yg pecah tu due to suka makan ice/icecream laa.. huhuuu, so after this confirm kena pantau bab ais2 ni.. kalau dulu sanggup tu kuar mlm dok cari aiskrim, but now.. kena control..


No comments: