Saturday, January 7, 2012

Bunga..

Salam buat semua...
^_^ menarik tak tajuk entry kali ni.. saja aje aku nk letak tajuk tu.. nak share jenis2 bunga yg ada kt umah my parents ni.. buat sementara waktu ni bunga2 itu masih wujud.. tapi tak taulah 2-3 minggu akan datang yea.. rumah aku nak buat majlis kenduri kawen utk adik lelaki aku.. dia yg bongsu.. so, tak sure lg sama ada ayah aku nk let go bunga2an itu atau tidak..
ok, lg satu, aku ni amik je gambar, nama bunga yg ada ni tk semua yg aku tau kay..


Bunga yg pertama.. bunga ni merupakan bunga favaorite aku.. aku mmg suka sgt bunga ni tp hubby aku tak pernah bg pun... huhuu.. aku tk sangka sungguh yg ayah aku ada tanam bunga ni.. tp cuma sepokok ajelah.. BUNGA LILY




Bunga yg kedua.. BUNGA SANTALIA




Bunga yg ketiga.. ni bunga favourite ayah aku sbb dr dulu sampai sekarang kalau tanam bunga ni mmg berpasu2.. BUNGA ORCHID





Bunga yg keempat.. BUNGA KERTAS



Bunga yg kelima.. BUNGA JEJARUM



dan yg seterusnya bunga2 yg aku tak tau namanya.. hehehee..








Tetapi, kalau korang nk tau ada satu bunga ni aku rasa mmg feveret ramailah.. sebab dia boleh makan.. hehehe.. mesti korang dapat teka apa dia kannn..

::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::

Inilah bunganya.. sedap bila dimasak apa2 jenis masakan pun ^_^ elok aje Dania menggayakannya ye.. BUNGA KANTAN



ur's truly

No comments: