Monday, March 28, 2011

+ - x /

Hari ini aku saja nk menulis kt blog ni.. sejak kena kunci blog ni aku x pernah lagi menulis apa2 lagi.. sekarang ni hubby makin sibuk.. boleh dikatakan setiap bulan akan ada o/station di Emerson, Subang.. bila dh kena tinggal ni, merasalah sekejap jadi single parents.. so far xde apa2 yg berlaku dan aku harap ianya kekal begitu.. malam ni aje hubby ke office walhal dia ambil cuti hari ini.. saja nk rehatkan minda sementara cuti tgh banyak ni.. anak2 aku suruh buat latihan.. dania sampai sekarang masih belum 100% kenal huruf dan nombor.. kira aku bagi 10% jealah.. bila jadi mcm ni ada gk rasa menyesal sbb x masukkan sekolah masa umur 4 thn.. so, mmg kena kerja keras sikitlh.. boleh dikatakan tiap2 mlm kena belajar..



Panggilan GSTT masih tiada khabar berita.. begitu juga dgn DPLI.. aku masih menaruh harapan.. tiap2 hari aku terpikir, umur dh masuh 34 thn tapi aku masih tiada apa2 pencapaian yg boleh aku banggakan.. tapi aku masih taktau nk buat apa.. rutin aku sekarang ni just hantar + ambil anak dari sekolah.. hmm.. macam nk mencuba bidang penulisan. Tapi boleh ke aku ni nk jadi penulis.. dulu aku pernah bercita2 nk jadi penulis tp x dpt restu parents so berkubur begitu shj.. so now.. hmm.. hubby kata teruskn.. but aku still menunda2 dr memulakan.. rasa x confident yg tebal especially bila memikirkan tentang inspirasi.. bagaimanakah caranya aku nk dpt inspirasi.. hmm.. adoileee.. apsal mata ni terlalu mengantuk.. rasa nk tersembam depan komputer ni plakk... oklah aku nk pen-off buat hari ini.. kita sambung esok mlm..



ps: actually aku nk share trip kami ke K.Tganu minggu lps.. but, so tak larat for tonite..

ur's truly

No comments: